• Add your comment

    Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    2 Comments

    • Nur Izzati binti Rozaiman Suffian 2 years ago

      Seronok nya dpt tgk tuan anas mikael.saya harap
      dpt jumpa dgn Aaron Aziz dan Zara zya.Tahu lah
      saya dah tak dpt tgk tuan anas mikael dah.sbb kat hlive semalam org tu kata saya dah tak boleh
      jumpa korang dah.kecewa saya dibuat nya.alamat saya saya 9708 klu boleh dtg lah.ye lah saya darjah 3.saya thn depan darjah 4.saya tinggal di taman bemban height.dan saya tak tahu website tu ape.jadi saya tak tulis lah.ape-ape pun saya harap Aaron Aziz dan Zara zya belakon macam kat cerita Tuan Anas Mikael lagi.nombor telefon saya 0111-083-7318.klu nak telefon saya telefon lah.saya teringin nak ckp dgn Aaron Aziz dan Zara zya.terima kasih Tuan Anas Mikael kerana menghibur kan saya.